Followers

Friday, May 20, 2011

SIAPA LETAK GUNTING KAT SINI NIH???



Selamat tengah hari semua... Semoga anda semua sihat sejahtera dan ceria selalu... Kalau yang bekerja, mungkin dah sampai rumah kot... Kalau yang x kerja tu mungkin g shoping atau lepak lepak je kan? Kalau tak keluar cuti hujung minggu macam ni, biasanya saya dikerjakan anak-anak kat rumah...ngee...

Tapi dalam dok sibuk-sibuk tu, terjadi satu peritiwa ala ala malu pagi tadi... Saya pepagi hari memang macam 'rimau'...sambil masak ke, lipat baju semalam ke, nyapu ke, mulut pun sama tot tet tot tet tot tet...hihi...

"Ni sape punya buku ni?...amek cepat sebelum Ummy sapu sekali"... "Ni asal dah minum, cawan x reti nak basuh?...kat sini ek letaknye cawan?"... "Reben sape atas meja makan ni?...kang masuk dalam nasik nanti"... tot tet tot tet tot tettttt...

Skali tetiba dengar Kakak jerit dari dalam bilik..."Gunting letak kat sini ek?...kang nak pakai, sebok cari sana sini"... Dengar pulak Adik nyampuk "Haa haa...Kakak marah Ummy, berdosaa..."... "Mana ada Kakak marah Ummy..."... "Habis, gunting tu Ummy yang letak kat situ...tadi Ummy yang pakai..."... Silent...

Hikhikhik.... Saya g la pelan pelan, amek gunting tu letak dalam laci dapur balik...ngee...

13 comments:

nurARNISYAzukki said...

HAHAHAHA , si ummy kene marah ;D

rara pinkmafia said...

hehehehehe akk ni buat lawak lah.hehehe
kan dh kena,ummi yg guna td.hehe.tu lah kan kak.duk umah bukan lah semudah yg disangka.sume nk kena buat.nk mendidik anak agar berdispin.tu bukan lah kerja yg mudah.cane lah rara nanati.mst tak leh makeup lagik. mesti kena siap anak2 dulu.

LUNA LANUN said...

haishhhh.. ummi ni...

Syuxer said...

hahahah..terkena diri sendiri..xpe2 dngan anak2 tak berkira ngat..:)

Liyana Zahim said...

Seb bek umi kuat mbebel.. Bete neh bapak yg kuat mbebel.. Bapak okeh! Hahaha..

Shiety Myra Chubbyra ;P said...

tu la ummi...ingat anak jer yang tingal merata-rata...ummi jgk yang tinggal gunting dapur kat c2.. umi nak wat ape.. gunting rambut anak ke.. heheh

✿.。M.C 。.✿ said...

:)

mane tumpahnye kuah klu x ke nasi...

bdk johor said...

hahaha..
abis lar.. dah bole jadi pengikut tu. hehehe

qellissa said...

haishhh ummi ni, camne bleh letak gunting sesepah?kan da kena sound..hihihi

Khairil said...

ummi nak marah kantoi...hahaha...

azian said...

heheeh...
mujur kat atas keybod...kl dia gunting wayar2 kat pc tu??????hehehehhe

Puanbee2 said...

haa mana tumpahnya kuah kalo tk ke nasi kadang2 kita terkena balik ...pelan2 yer

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

alamak...emak pon terbuat silap...eheheeee..klu cam tu kannn linda mesti terbengang jugak kan...eheheheeee...senyum ajer laaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...