Followers

Sunday, May 22, 2011

KENAPA PASANG LAGU HANTU???



Selamat sejahtera...semoga anda sihat dan ceria selalu. Selamat bekerja kepada mereka yang bekerjaya dan selamat menjalankan rutin harian kepada suri rumah semua... Ala ala malas gitew kot nak mulakan hari Senin...ngee...

Pagi week days saya rasa best sangat sebab tak yah share PC ngan anaks...hihi... Sebelum sebelum ni saya tak kesah pun...tapi bila dah berlaku peristiwa ala ala segan fasal share2 ni, saya kena lebih berhati-hati lah lepas ni.

Kalau weekend, anak-anak saya memang selalu buat latihan di Zoom A dan Score A. Sesambil tu...kalau dah siap 3 kertas latihan, saya akan bagi mereka masa rest. Biasanya mereka akan ke Gazo atau main games online yg berlambak-lambak kat tenet ni.

Saya ni cuma melukut di tepi gantang..."Bukak belog Ummy jap...dah siap, panggil ek"... Biasanya dah siap ada lah belog saya kat situ...saya cuma tengok kejap-kejap dan balas kunjungan ke 1 2 belog yang sempat.

Sekali tu...ada cuma 1 link baru kat shout yg lom saya terjah... Saya pun klik la...sempat la baca entri terbaru beliau yang memang pun pendek. Tapi sebenarnya masuk masuk je ke belog tu, saya dah tergelak dah...terus dapat idea apa nak ngusik tuan belog. Memang kesukaan saya nyakat tuan belog yang saya kira pangkat adik adik nih.

Habis baca entri, saya tinggalkan komen... "Eiii...kak nak balik la...takot dok sini lame lame sebab ada lagu hantu..."... Pas tu macam biasalah, tinggalkankan gak ucap selamat pagi kat shout dia.

Kejap tu dia dah datang balik n balas... "Mana ada lagu hantu kat belog saya kak?...saya tak pasang pon widget lagu"... Hikhikhik...patot pun bila dah tutup belog budak tu saya tertanya sendiri... "Nape lagu hantu ni ada lagi?"... Ghupo ghupo e, lagu hantu tu dari game yang anak saya main tuh! Len macam betul bunyik e.

Huk alahai...saya pun g lah balik belog budak tu dan bagi penerangan serba sedikit. Pas ni...len kali kalau nak numpang-numpang time masa anak guna PC tu...kenalah hati-hati... Air yang tenang jangan disangka tak de boye...ngeee...


21 comments:

qellissa said...

hahaha..Adesss...igt kan lagu hantu tu blogger yg letak..sekali anak sendiri yg bukak game kuor lagu hantu..kelakar lah..

mr.curly said...

ni la die, kerna nila setitik, rosak susu kambing sebelange..hikhik

safurara said...

eheheheheheh akk mmg noty kan.suke mengusik taw.hehehe

Linda Rahim said...

kih kih kih...

syuxer said...

hahaha tertipu plak akak kena..kelakar kak ni..

ehhe pasni kena hati2 takut terkantoi plak...

KiUk said...

hahah....
muzik game hantu mmg menyeramkan..

Anonymous said...

tertipu plak..kelakar la u ni..aduiii

odahonebizz said...

hoho...main main hantu ek...nseb bek xnyanyi lgu enjit2 semut mcm kak limah...

HANTU PUN PANDAI GUNA BAHASA ISYARAT LAH...

kurus said...

hermm pelik jugak .. akak x pernah letak mana2 wedget yg ada lagu utk ringgan kan blog :)

Dhea Ahmad said...

hahahha boleh pulak macam tuh kan....hikhikhik betul2 suspen...

sekadar satu coretan said...

hihihi lawak la pulak...
kalau dgr lagu hantu mlm2 sungguh menyeramkan...

Linda Rahim said...

ieda:...sy x letak lagu sbb senang nk bw...selalu belog2 lain dah ada mcm lagu...nanti bercampur aduk...

♥MiZz-siHa♥ said...

hahaahha...ades..klakar bc entry akak nie..

SITI NOARIZAH ARIS said...

Sib baik lagu hantu dr game di buatnya betul2 suara hantu terus tergolek badak tepi pc tu..hehehe!!!

wildorchid said...

HA..HA..HA........

Izyan Masri said...

WAHHH.SPORTING MUMMY LAH.BEST TENGOK CARA DIDIK ANAK :D

mummysyafie said...

alamak..camne bunyi lagi hantu tu? sib baik tak kuar game tu waktu tgh BW

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

kalau saya mau menjerit dengar lagu hantu tu...

datin kelly ketak said...

hahaha...lawak la ummi ni.. ingat betul2 la dia pasang lagu hantu.. ;p

nurul rasya said...

anak sis main THOD kot, sebab tu ada bunyi hantu

bdk johor said...

hahaha..
nasib baik lagu jer. jangan bunyi betul2 udah ler. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...