Followers

Monday, May 9, 2011

PELAMIN PILIHAN 2011

Selamat pagi semuaa... Semoga anda semua sihat dan ceria selalu...
Ada yang akan melangsungkan perkahwinan cuti sekolah nanti?
Hikss... Mungkin saya terlambat, tapi tak pe lah...
hari ni saya nak kongsikan beberapa pelamin pilihan tahun2011...
Terdapat pelbagai warna dan cara hiasan,
mungkin dapat menjadi panduan dan rujukan untuk anda
yang bakal mendirikan rumah tangga nanti...
Selamat cuci mata...



Ini contoh pelamin dalam dewan





Yang bawah ni pelamin disediakan oleh:

Qu'Ratu Bridal & Spa
No 39-1,
Jln KPAA 2,
Kompleks Perniagaan Al-Azim,
Melaka.
Tel: 06-2816232

Selain pelamin,
Qu'Ratu juga menyediakan perkhidmatan
Pakej Perkahwinan dan Pertunangan seperti:
Set baju persalinan lelaki dan wanita,
Make-up artist,
Spa dan
Tempahan kad kahwin...


Untuk keterangan lanjut, boleh klik di (sini)

















Cantik tuu...
Tentu ada yang menarik di hati kan?
Majlis perkahwinan tak berseri kalau tak ada pelamin, yea tak?
Kalau di kampung saya,
bila g rumah orang kahwin...
mesti nak tengok pelamin dengan bilik pengantin.
Lagipun mesti nak simpan gambar yang cantik cantik
kat atas pelamin sebagai kenangan yang kekal abadi...
betul tak?
Hihi... Kepada yang bakal berkahwin...
Selamat menempuh alam rumah tangga...
Semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat...





13 comments:

rara pinkmafia said...

xsabar rara tunggu pelamin cinderella rara =0

azian said...

linda...
u ade buat bridal services ke??/heheheh
pelamin2 ni semua cantik2...teringin nak naik pelamin lg sempena ulangtahun perkahwinan yg ke 50...heheheeh...ntah ade lg ntah tidak...

LindaRahim said...

hihi...insyaallah azian ada...sy x buat...tp Kakak owner Qu'Ratu tu...

♥MiZz-siHa♥ said...

mcm2 bentuk pelamin skrng kan...

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

sumer cantikkk...

neslO_ais said...

err...nak kawen gak!!!

LindaRahim said...

cepat kawen neslo...leh mkn mee goreng pulak...xde asyik minum neslo jerrr...

qellissa said...

wah cun2 pelamin..rasa cam nak sanding lagi sekali jer..hihihi

hawiz said...

yeayy..nk kawen gak laa..tp muda lgi..hihi

shark said...

cantik btuil pelamin..
rasa nk naik cpat jer plamin tue..
tp xdek lagi org ajak nk naik sama.

Cik Mira said...

cantik! nak jugak T__T doa2 kan mira cepat naek pelamin ye kak. aminnn

LindaRahim said...

saya doakan ada org ajak shark naik pelamin...n cik Mira cepat naik pelamin...

HonEyBuNNy said...

pelamin first yg xdak pengantin tu lawa la...hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...