Followers

Monday, May 23, 2011

FIRST GIVEAWAY IBU BALQIS

Yuhoo semua...
Semangat betul saya sertai GA...
Dah banyak dah yang saya join...
Mula-mula dulu bila di tag, ada yang saya tak join pun...
sebab rasa macam banyak kerja nak kena buat...hihi...
Maklumlah, dulu masih baru belajar berbelog ni...
nak wat link pun tak pandai lagi...
Tapi sekarang bila dah pandai...
orang tak tag pun saya terhegeh-hegeh nak join...ngee...

Kalau ada sesiapa yang berminat,
silalah sama-sama meriahkan GA ni...
Klik je kat banner tu...
Good luck...



Saya tag:

8 comments:

Innanie | Ariffin said...

feeeeewwwwwwwit~ ok2.. sy join. mlm ni sy buat entry ni k... tq so much!

mummysyafie said...

gud luck...

ibu balqis said...

salam….TQ join GA ibu balqis…Good luck yee…

Syuxer said...

goodluck...:)

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

good luck...

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

good luck...

ibu balqis said...

Nama anda telah di pilih sebagai pemenang GA ibu balqis.. sila email detail anda yee...

YOANNS said...

salam perjuangan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...