Followers

Wednesday, April 27, 2011

SET MAKE UP 'MARY KAY' SAYA

Salam sejahtera semua... Ingat nak tunggu esok...tapi tak sesabar rasanya nak tunjukkan set make up 'Mary Kay' saya. Terpengaruh betul saya dengan kejelitaan Kak Rokie. Tapi saya beli set make up dulu sebab set skin care lama saya masih banyak lagi... Mungkin later later saya boleh buat tutorial make up kat sini kan? Anak buah saya, Byla sangat pandai make up ni sebab dia buat part time make up pengantin.


Medium-Coverage Foundation
Ivory
8gm
RM65.00



Mineral Powder Foundation
Ivory 2
8gm
RM70.00

Brush
RM65.00



Waterproof Mascara - Black
9ml
RM65.00

Eyeliner - Black
RM35.00



Mineral Eye Color - Iris, Steel, Chocolate Kiss
1.4gm
RM26



Nourishine Lip Gloss
7.5 ml
RM48.00

Creme Lipstick - Apple Berry
3gm
RM48.00

Lip Liner - Neutral
0.25gm
RM40.00

Hihi... Tak sabar nak try pakai... Anda semua leh lah jengah-jengah Kak Rokie yea... Macam-macam boleh tanya dia. Selamat melawa...

6 comments:

Nurul said...

leh tahan harga.. kna kija dulu la gmaknya klu nk pkai mnda ni.. huhu

Ferfarfer said...

wahh. slamat tak ni

aanie said...

wah, harga blh tahan...x mampu la nak pakai....

Sue Zaman said...

mary kay sue hanya pakai coverage foundation jer... yg lain xtry lg.

Linda Rahim said...

ferra - dapatkan lebih info dr Kak Rokie yea...

Nuyu n Aanie - memg boleh tahan regenye tp leh beli satu2...

Sue - bestkan foundation dia...x bertepek2 kat muka bila berpeluh...

miRa'e said...

wah kak ! foundation die mmg best tau! pnh masuk kelas dia sekali tp nk beli xbleh lagi..student lagi katakan.. T___T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...