Followers

Monday, April 25, 2011

SAYA KENAL KAK ROKIE NI.... TAPI DULU LAIN, SEKARANG DAH LAIN....

Salam sejahtera semua...
Hihihi...ini bukan saya yea...
Ini Kak Rokie...

Saya dah lama kenal Kak Rokie nie... Rasa-rasanya adalah dalam 12 tahun...sejak kitorang bujang sampailah dah beranak pinaks... Sebabnya Kak Rokie duk sekampung dengan saya. Tapi sekarang Kak Rokie dah keje kat KL...dah jarang-jarang balik kampung...dah susah payah nak berlaga pipi dengan dia sekarang ni...

Tup tup terjumpa Kak Rokie pagi tadi...balik cuti gamaknya... Gojesnyer dia sekarang...nampak lebih muda dari usia... Saya bilang bilang umur Kak Rokie ni dah masuk era 40-an dah...tapi nape nampak macam baya baya saya jer?

Haaa...gambar kat atas tu bukan muka Kak Rokie sekarang yea... Tu muka dolu-dolu time fesyen tudung bawal... Tulah dia muka Kak Rokie yang biasa ku kenali. Tak sangka sekarang dah jadi macam ni dah...


Terpengaruh sekejap saya dengar cerita Kak Rokie. Rupa-rupanya Kak Rokie pakai skin care Mary Kay... Skin Care dari US tapi harga yang sedang sedang jer... Ada Skin Care, Body Care, Make up... Acu citer...sape yang tak teruja tengok kengkawan sekampung dulu ala ala aje, sekarang dah jadi gojes macam ni...





Hehehe... Ni gambar yang saya cilok dari (sini)... Nak jadi cerita, masa terserempak tu tak ingat pulak nak bergambar-gambar. Tapi nasib baik bawak pen dengan kertas...leh la tulis URL Kak Rokie ni... Wah Kak Rokie ada belog laaa... Nape saya tak tahu sebelum ni? Anda semua g lah jengah-jengah Kak Rokie yea. Nanti datang la sini balik...saya nak jugak menunjuk-nunjuk apa ke benda yang saya beli dari Kak Rokie...hihi...

15 comments:

the girl next door said...

makin lawa kn??kn?

Organik Aceh said...

Nice posting, salam untuk Kak Rokie.

ChaCha said...

uish..lain btl muka nye..pnh gak dgr produk ni...kwn de suh cuba...

NisaAdnan said...

whoaaa lawonyee ^^

Scya LollitA said...

wahh laennya . npk bchye je mkenye ^_^

cik fai said...

wow! 0.0

adess . makin tip to the top .
hihi ^^

mommy akmal said...

perghhh..jahat mary kay nih!terus nampak mude cm belasan tahun!

LindaRahim said...

Betul tu mommy akmal...sy rasa tergugat bila tgk dia...

MulutPayau said...

salam perkenalan...
Mmng teruja tgk gmbar tu...nampak muda dan menarik........Impian setiap wanita....

Miss Sunshine said...

menariknya.. Kak Linda dah try ke? tetiba teruja...

LindaRahim said...

sy baru amek set make up...nanti esok wat entri...

Nora Karim said...

pergh... mmg lain la... betul ke sebab produk tu? ish..

Mekar said...

salam linda,
Wah, ada perubahan pad wajah kak rokie> boley kamu ikut jejak dia nanti

mymekar.com

CutieIntan said...

walla serious perubahan ketaranya..

juanita said...

Memang pun.....cun meletup. macam anak dara. sekrang ni saya jadi BC bawah kak rokie :)

www.tetikusrusak.net

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...