Followers

Monday, December 20, 2010

HAPPY BIRTHDAY DAMIA


HAPPY 1ST BIRTHDAY LUVLY DUVLY DAMIA...

Damia ni my 1st niece sebelah mak. Kalau sebelah ayah, ramai yang dah besar panjang (ramai juga yang dok oversea, huhuhuhu). Lahir pada 15 disember 2009...dia yg menjadikan saya mummy Lin... so cute, walaupun saya belum pernah dengar dia menyebutnya...Hehe...Dengar-dengarnya Damia dah pandai bertatih sekarang. Jujurnya kami dah 3 bulan tak bertemu. Cuma jumpa-jumpa di lepi jer...Apa nak dikata, saya di sini...dia di sana...Kali terakhir berjumpa, Damia langsung tak mahu didukung saya. Dia dah kenal orang...hanya hendak pada orang yang biasa dia jumpa saja. Walaupun mama dia (my cousin Anis) duduk di sebelah saya, tetap dia meronta-ronta...Apa nak dikata...Anyway, My Luv Damia...be a good girl, pandai ++ macam mama dan ayah (mama doktor, ayah doktor), tabah macam wan Rai, cantik macam momy Lin (hehe), rajin macam nenek noyang (my gorgeous wan) dan jimat cermat macam datuk noyang (my still handsome datuk). Kalau ikutkan ramai lagi yang nak disebut di sini...jangan berkecil hati kalau tak de nama kat sini ye...Semua orang di sekeliling Damia BEST!!!!!!!!! So you pun WILL BE THE BEST AMONG THE BEST.......My pray with u...Luv - Mummy Lin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...