Followers

Saturday, January 30, 2016

KULIT YANG CANTIK BERMULA DENGAN LUMIERE MIRACLE ESSENCE - ATASI KULIT BERMINYAK


Siapa yang tak stress bila pagi-pagi lagi dah mekap cantik-cantik n selang 1/2 jam tacap elok-elok, tapi kulit muka still berminyak-minyak. Pastu menjelang tengah hari je, di kala matahari tegak atas kepala, pori-pori dah nampak ternganga. Bila pori-pori terbuka, kulit muka dah tentu nampak kasar. Mekap toksah cerita ler...mulalah bercapuk, lagi kita tacap, lagi nampak tak tentu arah..

Dengan Lumiere Miracle Essence yang AJAIB nih, korang hanya perlu bermmekap nipis atau tayangkan jer bare skin korang yang flawless. Kak yakin, bila korang dah guna Miracle Essence..korang will be BEAUTIFUL with make up and PRETTY without. 

Sebab apa? Kerana tak sampai 5 minit selepas diaply, Essence yang ringan dan halus molekulnya ini akan meresap terus ke dalam kulit dan membekalkan ribuan nutrisi, vitamin, antioksidan dan mineral yang kulit wajah korang perlukan. Lumiere Miracle Essence mengandungi Apple Stemcell, Orange Stemcell, Alp Rose Stemcell, Salmon Collagen, Vitamin C dan Vitamin E - all in 1 bottle. Yang PERTAMA seumpamanya di Malaysia!

Jadi bila digunakan...kulit wajah korang dibelai kaw kaw dengan kasih sayang! Yang paling BEST sekali...Lumiere Miracle Essence tak melekit dan cepat meresap - korang akan rasa seolah-olah tak memakai apa-apa krim pun! Nah..bagi korang yang suka bermekap, tepeklah apa nak tepek kat muka korang, for sure akan nampak sekata dan tak selekeh. Bagi korang yang suka bare skin pula, inilah Essence terBEST untuk kulit korang kerana kulit yang CANTIK bermula dengan Lumkiere Miracle Essence.

Selepas 5 hari penggunaan berterusan, korang akan mendapat kulit baru yang yang lebih SIHAT, BERSIH dan BERSERI. Selepas 2 minggu pula, parut jerawat dan jeragat semakin PUDAR dan kulit menjadi lebih TEGANG dan ANJAL. Dengan kata yang lebih simple..korang akan CANTIK!




Cantikkan kulit wajah selepas 5 hari jer gunakan Lumiere Miracle Essence. Masalah kulit berminyak settle! Rasa lebih selesa sepanjaang hari dengan kulit wajah yang baru dan dah tak perlu nak tacap selalu. Pori-pori semakin mengecil, white head dan blackhead pun semakin berkurang. BEST!

Harga pasaran Lumiere Miracle Essence 15ml adalah RM110 dan tahan selama 4 minggu - 6 minggu. Jadi jangan kata mahal ye..sebab korang takkan dapat kat mana-mana, sebotol Essence dengan kandungan 6 bahan aktif yang seluxury Lumiere Miracle Essence dan tahan sehingga 1 setengah bulan!

Lumiere Miracle Essence selamat digunakan bersama skin care lain kerana ianya 100% natural ingredients. Janji skin care lain tu bukanlah dari jenis yag menggelupas atau mengandungi bahan beracun. Nanti korang salahkan Miracle Essence pula bila ada masalah kat kulit korang! Lumiere Miracle Essence bebas silikon, paraben, petrolatum, steroid dan PEG, lulus KKM, HALAL dan merupakan produk muslimah tempatan.

Kak komfirm ramai yang melopong tengok perubahan ketara kulit korang n ramai yang nanges sebab terlambat merebut peluang CANTIK dengan Lumiere Miracle Essence. Pilihan di tangan korang..nak berada di golongan yang mana.. 

Korang dah terasa nak cuba Lumiere Miracle Essence? WhatsApp jer kat 017 271 2219 (Lin Malyn) - mengaku jer kat Kak Lin yang korang nak CANTIK..Dia COMFIRM bantu korang from A to Z. Till fingers meet keyboard again..bye!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...