Followers

Monday, January 4, 2016

RASA RENDAH DIRI ITU...PERGILAH JAUH-JAUH...




Saya bersyukur dipertemukan dengan Lumiere Miracle Essence
dan berjaya mengatasi masalah kulit wajah saya


"Dulu saya malu dan tak selesa dengan orang ramai..malah dengan suami dan ahli keluarga sendiripun macam tu. Bukanlah saya ni tak cantik..cuma kulit wajah saya menampakkan saya lebih tua dari usia sebenar. Mungkin kerana tekanan kerja, tidak cukup rehat dan tidak mengamalkan pemakanan yang sihat.
.
Selepas saya tengok sendiri kulit wajah rakan sekolah saya Pn. Lin Malyn yang bersih berseri tanpa sebarang mekap tebal..saya terfikir, kenapa saya tak boleh? Sedangkan kami sebaya dan Lin sama juga seperti saya, mengamalkan rutin penjagaan asas wajah setiap hari.

.

Saya risik rahsianya dan setelah tahu, saya mencuba Miracle Essence by Lumiere Beauty selama seminggu. WAH terbaekkk! WOW! WOW! WOW!
.
Capuk-capuk hitam di muka yang saya sendiri tak tahu apa puncanya semakin pudar..parut jerawat hilang, kulit semakin moist, cerah, anjal dan berseri. Tak rugi saya menambah satu treatment dalam rutin penjagaan asas wajah saya. Miracle Essence ni memang betul-betul ajaib! Ianya juga produk Muslimah tempatan, HALAL & LULUS KKM.
Kini saya bersemangat setiap kali bangun dari tidur..happy sangat-sangat bila tengok suami pun suka je curi-curi pandang kat saya..."jangan ingat saya tak perasan bangg"... hehehe... Bila jalan bersama pun, suami pasti nak jalan beriringan dengan saya..Wah! Saya rasa sungguh berharga sekarang ni. Syukur Alhamdulillah, saya telah mendapat kulit wajah yang cantik dan ini membantu meningkatkan keyakinan diri saya. Saya dah berjaya..sekarang ini saya nak syer pula...


Miracle Essence by Lumiere Beauty


_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________


Anda juga boleh cantik macam saya. Masih belum terlambat kerana setiap permasalahan, pasti ada jalan penyelesaiannya. Kini Miracle Essence telah menjadi fenomena kulit cantik wanita Malaysia, Singapura dan Brunei. Selepas saya...ANDA PULA!

Jom WhatsApp untuk special PROMO..
.
Beli 1 : RM110
Beli 2 : RM200
Beli 3 : RM270
.
.
012-6695037 (Pn Linda) @ 0172712219 (Pn Lin Malyn)
.
SELAMAT CANTIK..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...