Followers

Wednesday, December 23, 2015

TERMUNCUL KEMBALI DI SINI

Fuh!!! Berabok! Bersawang! Siap terkujat Kak, tikus mencicit tadik. Lama kowt tak bukak blog nih. 4 tahun!! Hahaha

.
Ada kowt yang terindu kat Kak? Sajelah nak bagi orang terkenang-kenang, tercarik-carik.. Kak muncul tiba-tiba ni pun dah tentu bukan sesaja saja nak habiskan data. Muncul ada makna..hahaha
.
Lama menyepi, Kak banyak buat program treatment paras rupa. Mencantikkan mana yang tak cantik, melembutkan mana yang tak lembut, menggebukan mana yang tak gebu. Kak bukan main-main naa.. .
Kak study sungguh! Kak jual supliment, kak pergi kursus, pergi berguru! Sekarang Kak dah makin cantik, dah semakin pandai..dah boleh bagi tunjuk ajar..
.
Siapa nak baca story kak, boleh baca..yang x nak layan..pun xpe..hihi.. Kak tak kesah pun, macam Kak jugak, nak tulis Kak tulis..malas kalau, Kak wat tak tahu je..
.
Ok..Till fingers meet keyboard again..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...