Followers

Saturday, April 1, 2017

BAJU PENGANTIN MELETOP & MAJLIS PERKAHWINAN GILANG GEMILANG ALIAA ISMAIL & AHMAD SYAFIQ


Ramai yang dah tahu model muslimah / insta femes Aliaa Ismail ni dah bernikah 25 Mac lepas kan.. Korang boleh je tengok update wedding gilang gemilang ni kat ig beliau  @aliaaaismail. Saya memang ada kat situ, tapi susah yang amat nak dapat selpie wipie ngan Permaisuri Sehari ni sebab ramai jemputannya dan kami terpaksa jer beratur untuk dapat turn bergambar ngan dia..pergh..


Udahler tuan badannya cun melecun, dipakaikan pula dress yang cantek yang amat... Korang yang bakal melangsungkan perkahwinan bolehje ngintai2 ig beliau @aliaaaismail untuk amek idea..


Macam dress kegilaan ramai nie, korang boleh terus ke Jakel Mall Kuala Lumpur di level 1 & 2 untuk dapatkan perkhidmatan fabrik pengantin dari @jakeltextile. Hijab yang simple tapi elegent ni pula dari @galeriariani. Makan hati tengok beliau nih! huhu..


Permaisuri Sehari & Raja Seharinya memangla cantik dan segak bergaya dah... Pelaminnya pun gah dan perjalanan majlis tersusun rapi diatur wedding planer terkenal Kak Za dari @sanggulevent termasuklah makanan yang disediakan @kencanaevent...sangat kelasss. (sampai hari ni saya masih teringat ingat kat daging deng deng kencana event nih! huhu..)

Korang tengokla sendiri video2 wedding Aliaa & Syafiq ni.. X tahulah nak makan hati ke jadi x lalu makan lepas nih!..


PART 1



PART 2



PART 3


Ijab & Qabul @aliaaaismail & amad syafiq pada 24.03.2017 @ Shah Alam

Credit kepada:

Photog : @masputehpiktures šŸŽ„

Emcee : @emceesaufi 

Make up : @ynasakinah


Wedding Planner : @sanggulevent

Catering : @kencanaevent





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...