Followers

Friday, February 12, 2016

BAKAL USAHAWAN BERJAYA...SILA BERI PERHATIAN!!



Lin & Lin Marketing sedang mencari mereka yang berminat untuk menyertai Team Lumiere Beauty sebagai Agen, Stokis dan Stokis Negeri untuk mengedarkan produk kecantikan Lumiere Beauty. Hanya mereka yang benar-benar serius dan commited sahaja layak untuk menyertai Team. Kalau korang takat hangat-hangat taik ayam ataupun jenis tak suka kerja rajin-rajin tu..xpelah kalau x nak join pun.

Sebenarnya modal yang diperlukan rendah je berbanding dengan keuntungan yang bakal korang dapat. Tapi bukan hanya dengan goyang kaki jer.. Walaupun nanti nama n no phone korang akan diiklankan di web lumierebeauty.com.my, page Lumiere Beauty, IG lumiere_beauty_hq, majalah NAFAZ Media, banner, bunting dan di mana-mana mereka beriklan..tak bermakna korang boleh wat lek wat pis je nunggu orang call order barang. As a Team..Agen dan Stokis kena turut sama mempromosikan produk supaya lebih dikenali dan menjadi trending!

Untungnya Team Lumiere Beauty kerana admin rajin beriklan dan mempunyai beribu-ribu followers di media sosial. If u r in the Team..u too will be hot n fame. wink wink! So apa tunggu lagik? Come on gais..Malaysia, Singapura n Brunei..we r looking for next USAHAWAN BERJAYA. Join Team Lumiere Beauty..bimbingan dan tunjuk ajar diberikan secara berterusan di WhatsApp Group dan PM.

Anda serius? WhatsApp Lin Malyn di 017 271 2219

Gud Luck!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...